Saturday, October 8, 2016

Forex Iii

Ons rekening gee jou hoogs mededingende versprei oor 'n groot verskeidenheid van internasionale markte en: 200: 1 hefboom as standaard, hoër of laer op aansoek Gevorderde handel gereedskap gratis met jou rekening sien ons toegeroep rekening pakkette (terme toe te pas) GBP / USD, EUR / USD, USD / JPY van net 0,8 pitte Meer as 120 globale geldeenheid pare beskikbaar MT4 toegang dié toonaangewende forex platform Skakel ons vir een-tot-een ondersteuning en 'n paar van die beste pryse op die mark. Nuut op Forex Forex gegroei in gewildheid regoor die wêreld baie vinnig, te danke aan sy vinnige tempo en 24 uur mark beskikbaarheid. Forex handelaars hoop om 'n wins te genereer deur spekuleer oor die beweging van een geldeenheid teen 'n ander. Wel loop jy deur middel van hoe om handel te dryf met inligting video's, of jy kan ons omvattende gidse aflaai. Probeer ons diens gratis Oefen handel met 50,000 miljoen se virtuele fondse op jou selfoon, lessenaar en tablet. :, -,. iFOREX. . - -,. . -,. Mobile -,,. . - IPhone Android iFOREX Groep: Formule Investment House Ltd,, Siba / L / 13/1060. iCFD Beperk,, (CySEC) 143/11. eBrkerhz Befektetsi Szolgáltató Zrt. , II / 73,059 / 2000 III / 73,059-4 / 2002. Formule Investment House Ltd Forex, CFD (). , Forex CFD,. ,. -,. ,. iFOREX,. /. ,,, -. F. I.H. Formule Investment House Clearing Ltd 2016 iFOREX. iFOREX iFOREX Groep. ,,.From: David M. Hoof strateeg by FXA Handel Geagte handelaars, die FX-agentskap adviseur 3 deur ons ontwikkel op FXA Handel is een van die topverkoper forex stelsels in die wêreld, vir die jaar. Met groot hoeveelhede van die eksemplare wêreldwyd verkoop, is hierdie stelsel as 'n quotsuper hitquot. Nadat jy ten volle hierdie bladsy lees, sal jy sien waarom. Ons is bekend vriendelike, hardwerkende en professionele te wees. Vir diegene wat ons lank intekenaars en kliënte gewees, weet dit nou. Omdat ons so verskillend en uniek as die res van die forex dienste en maatskappye, is ons ook baie betroubare. Ons doel is om jou te voorsien met die beste handel stelsels wat winste sal maak in jou rekening. Ons hele personeel het jare forex en voorraad ervaring, waarvan sommige handel wedstryde gewen as gevolg van hul uitstekende vaardighede. Ons het net in diens van die beste van die beste. Ons programmeerders is wêreldklas en is op dieselfde vlak of selfs hoër is as die een wat sal werk op Microsoft en Google Wanneer jy begin met behulp van ons Meta Trader 4 forex stelsels vir die eerste keer, sal jy dadelik sien en voel die hoë gehalte en professioneel programme wat ons span het 'n ingeboude en gedoen. Ons reputasie en terugvoer is uitstekend en ons beplan om dit so te hou oor die FX-agentskap adviseur III Die FX-agentskap adviseur 3 sagteware van ons kan maklik oortref 'n werklike professionele sein diens. It39s eenvoudige en baie effektief. Dit maak al AL die berekeninge vir jou, insluitende die ontleding van momentum op hoër tydraamwerke en dienooreenkomstig te adviseer jou. Met die vorige uitgawe, kan 'n mens net spesifiseer twee tydskale om die tendens / momentum van die mark te kry. Met die huidige een wat jy sien op hierdie bladsy, kan 'n mens VIER tydraamwerke spesifiseer. Dit is dus dubbel die krag van die ou mens ook, het ons 'n paar ingeboude algoritmes wat meer akkurate inskrywings gee bygevoeg. Hierdie funksie staan ​​bekend as quotMTFquot. Jy kan nou spesifiseer watter vier keer rame wat jy wil die FX-agentskap adviseur 3 te monitor en sein wat jy is. In die onderstaande prentjie, is dit tans ingestel om die momentum van die M15, M30, H1 en D1 wys. Jy kan dit aan te pas na jou smaak. Die prentjie wat u hieronder sien is wat op jou skerm sal vertoon word wanneer jy die ingesluit sjabloon te laai. Kyk na die top linkerkant van die grafiek, waar jy sien die swart paneel met rye inligting. Dit is die artikel wat jy hoef te fyn dop te hou. U kan op die hele paneel en sleep dit oral rondom die grafiek, eenvoudig deur die verskuiwing van die muis. 'N Voorbeeld van 'n verkooptransaksie behulp Die FX-agentskap adviseur 3 is baie maklik. Aangesien al die berekeninge en ontleding vir jou gedoen deur die program, al wat jy hoef te doen is plaas die handel op die regte tyd. Wanneer die prys treffers die maak gereed Vlak. jy sal 'n rooi pyl sien. Op daardie stadium het jy die handel te betree, maar net vir die prys werklik raak die sell aangebied word en nie voor en nie na haar nie. Dieselfde konsep geld vir 'n koop handel. Jy sal 'n Groen pyl sien, en jy moet ingaan wanneer die prys treffers die quot KOOP VLAK quot net nadat dit getref die quot Get Ready Vlak quot. Wanneer dit nie om 'n Belangrike woord van advies te handel. Julle mag nie blindelings betree die handel net omdat die prys van die verkoop vlak getref het, want dit het 'n ou sein kon gewees het, of dit kan die vlak van die onderkant, wat sy nie die moeite werd om handel beteken getref. Hoewel mense doen Tik 'n paar kerse na, is dit nie aanbeveel en dit is die beste om 'n quotfreshquot sein handel. Kyk na die voorbeeld hieronder. Wanneer om te doen handel Die foto hierbo toon 'n ideale geleentheid. 'N vars rooi pyl het gevorm en prys die quot VERKOOP VLAK quot getref. Op hierdie stadium moet verkoop. Dit is baie maklik om te sien of 'n pyl is vars. Die pyl moet reg wees onder die huidige kers word gevorm. Soos jy kan sien in hierdie grafiek, dit gee presies dit. 'N Voorbeeld van ons Live verkooptransaksie n perfekte verkoop handel. bo dié foto toon 'n lewendige werklike handel wat reeds geneem en is nog steeds vorder. By die tyd wat dit geneem is, die winste was op 98 pitte van die inskrywing. 'N eksamen p le van ou r Live KOOP handel wanneer dit nie om handel te dryf Waar die keerverlies om te weet waar om te plaas jou keerverlies is eenvoudig te plaas. Vir 'n verkooptransaksie, as jy kort het aan die Sell Line, sal jou keerverlies wees by die Get Ready lyn hierbo. Vir 'n koop handel, as jy lank gaan by die koop Line, sal jou keerverlies wees by die Get Ready lyn hieronder. Waar om te neem wins Die FX-agentskap adviseur 3 kom met verskeie Neem Wins punte sowel as die middel van punte. Die stippellyne is die middel punte en kan ook gebruik word om jou winste te neem. Jy kan in staat stel en hierdie lyne te alle tye te skakel. Watter tydraamwerke kan ek FX-agentskap adviseur 3 stelsel met Enige tyd raam. Kan FX-agentskap adviseur 3 stelsel gebruik word vir scalping JA ABSOLUUT, in werklikheid die adviseur 3 het 'n ingeboude in gereedskap om jou te help handel met die maksimum sukses toe scalping. Dit het 'n geïntegreerde Trend filtreerstelsel, wat die sagteware slegs vertoon seine wat bevestig word deur die hoër tydraamwerke in staat sal stel. Watter tydraamwerke sal quotbestquot werk met FX-agentskap adviseur 3 Alle tydgleuwe is winsgewend te maak. Hoër tydraamwerke sal jy hoër winste en laer tydsraamwerke sal jy laer winste te gee, maar alle tye rame gebruik kan word met hierdie stelsel. Wat is die beste geldeenheid paar om te gebruik met FX-agentskap adviseur 3 Alle munt pare Sal julle verskaf updates Ja, sal jy in kennis gestel word wanneer updates vrygestel en hulle sal aan u verskaf word. Gratis Kan ek FX-agentskap adviseur 3 langs mekaar met my ander handel stelsels Ja, jy kan. Hoe maklik is dit om te installeer FX-agentskap adviseur 3 Dit is baie maklik. Dit sal onmiddellik installeer op jou Meta Trader platform in 'n enkele kliek. Jy kan ook jou foto en getuigskrif gepos. Kontak Us. The Stelsel III (O nee) Julle welkom om aan te sluit. Dankie. 2011/11/28 Deur 'n paar navrae, ek weer aktiveer hierdie draad. Ek is van plan om tuis te bly tot volgende jaar. Beteken, so gou as ek begin leer aktief, ek sal hier rond soms. Soos vir nou, laat om pret te hê Ok8230.those wat weet my weet (isn8217t dat ontslag) wat Ek haat bullshit. Ek doen wat ek wil en ek regtig don8217t gee 'n fok as jy óf verloor of win8230not my probleem. Pretty much my basiese reëls is gestig in die stelsel I en II so terug te gaan en te lees. Of check my ontbinde loser8217s joernaal, there8217s sekere aspekte van my persoonlikheid. Net om by te voeg, ek is hier om baba nie sit of om 'n popularity contest wen. Nie hier om 'n kultus te skep van followers8230you hier kom, lê jou vraag op die tafel en laat asseblief die bullshit agter ek die geduld of die tyd om dit te hanteer don8217t het. Wel (krap my keel) nou dat ons 'n understanding8230let die show begin. Ek hou net scalping. Ja baie jare van my oë op die getalle beslis het 'n tol op my. Nog koue kalkoen, maar verbeter. Ek is nou eers handel. (O ja baba) Ondersteuning en Resistance8230but let8217s iets straight8230 Al die guru8217s en hul ma's is sing soos 'n klomp van die dronk matrose hoe you8217re 8220supposed8221 om korrekte S / R lines82308230.Bullshit trek kry. Ek say8230that Is dit nie gaan maak vir my geld. Jy moet net eenvoudig te kyk vir draaipunte in die verlede. There8217s iets genoem 8220zoom8221 in jou kaarte en ek wed as jy jou kaarte zoom uit you8217ll sien wat ek praat. Don8217t wag vir die mark om hierdie draaipunte 8220test8221 of you8217ll ontbreek die bus meer dikwels as nie. Net up, toesluit en trade8230simple8230. nie nodig om die brein in wat die mark sal doen next8230 naai. Ek pluk 30 minute kaarte omdat ek gemaklik daarmee voel. Jy kies wat jy wil. Onthou op laer tydsraamwerke you8217ll meer noise8230It8217s opstaan ​​na jou toe. Ek gaan hier stop en die res van die klas sal geïllustreer word op die kaarte op die volgende post. PD: Please8230I beg8230I supplicate8230.don8217t my vra vir statistics8230.if you8217re in daardie, wees my guest8230probably is 'n goeie manier om gefokus te bly terwyl jy masturbeer. Ek dont wil onbeskof of iets te wees, maar dit is nie 'n draad vir beginners. Ek kan nie mense te leer hoe om handel te dryf (die basiese beginsels). Ek is net hier vir my standpunt oor die saak. As jy op die punt om handel te dryf, moenie my vra of dit die regte tyd of iets. gaan voort en doen dit. Gebruik die redenasie Ek lê op hierdie draad en maak jou eie oproep. Ek dont leer beginners. Niks verkeerd met dit nie, maar Theres baie inligting oor die basiese beginsels van die saak oral. Ek kan nie iemand hoe, wanneer en advies waar om handel te dryf. Trading is 'n individualistiese ding vandaar my meningsverskil oor quotfixed systemsquot Net laai 'n paar kaarte, sit jou handel met stop / perke ens en gee ons 'n kort verduideliking oor jou logika agter die handel. doen die werk. As jy dit doen, dan is ek bereid is om 'n hand te gee. Nog 'n ding wat werklik my ingeluister vir 'n rukkie en dit is 'n rant. glo my Stop hierdie quotI handel GPB / JPY, want dit het meer pitte ens bullshit. jy handel uit troos. of miskien tydsones afhangende van waar jy woon. en risikotoleransie. Dit maak nie saak van G / U het meer quotjuicequot as E / O ens Jy moet nog steeds jou vrag te pas op grond van jou voorafbepaalde risiko. So as die daaglikse reeks G / U is wyer as E / O jy nog gebind op jou risiko. Hou op jaag wilde drome. Vashou aan 'n paar en die meester daarvan. Vashou aan 'n tydraamwerk en die meester daarvan. Its about time die fokken stereotipe mure op hierdie sake af te bring en begin om konsekwent geld te maak. Ek stel voor jy kyk vir my ouer post in stelsel I en II, sodat jy kry 'n hang van hoe ek dink oor tendens handel, verskeie tydraamwerke ens Ok. those wat weet my weet (isnt dat ontslag) dat ek haat bullshit. Ek doen wat ek wil en ek het regtig nie gee 'n fok as jy óf verloor of winnot my probleem. Pretty much my basiese reëls is gestig in die stelsel I en II so terug te gaan en te lees. Of check my ontbinde verloorders joernaal, Theres 'n paar aspekte van my persoonlikheid. Net om by te voeg, ek is hier om baba nie sit of om 'n popularity contest wen. Nie hier om 'n kultus te skep van followersyou hier kom, lê jou vraag op die tafel en laat asseblief die bullshit agter ek hoef nie die geduld. Lekker om jou weer en gaan kyk. met 'n sterk enjin. Ek veronderstel. JK Ek is na aanleiding van jou stelsel Ek amp II, gebruik dit sedertdien, maar wat nodig is verdere verbetering. Ek sal wag vir jou wysheid en onderrig, dus verder enchanced my handel vaardigheid. God seën jou gesondheid. Winston O nee. Ek grap net. Goed om te sien jy rondom Het my oë op (soos SI en SII). Aan diegene wat kan soek vir 'n manier om S / R sones sien. Nog 'n tip wat vir my gewerk het op vroeë dae. hoe om die quotturning pointsquot raaksien. in MT4 skakel die grafiek van kandelaar / bars te reël. Dit is 'n skoonmaker oog. soek vir diegene skerp quotVquots. Dis dit. trek die lyne. die skakelaar terug na jou voorkeur soort. Baie deel my siening met my. Maar ek dont deel dit met hulle. cool: Ek handel hierdie vlakke, maar met behulp van 'n effens ander kriteria soos kyk na die krag van die vorige skuif, wat sal onkruid uit 'n paar van die verloorders (IMO). Afhangende van die krag van die skuif ek óf plaas 'n beperking bevel of ek zoom in die laer tyd om my inskrywing in verband te meet om aksie te prys en kry in 'n mark orde. Ek kyk ook na verskeie tydraamwerk vlakke so as ek 'n 60 min voorsiening vlak baie naby 'n daaglikse vraag vlak ek die 60 min handel te vermy. Ek dont kyk na 'n ander tyd. Presies wat ek voor my. Maak my handel eenvoudiger. Ek sê vir julle een ding, Theres geen manier om swakheid of krag wat 'n mite te meet. Die mark is bloot 'n kollektiewe gemoedstoestand en eerlik jy het geen idee op whats gaan volgende gebeur of jou volgende handel is nou eers suksesvol kan wees of nie. Selfs volume is mislei. Tydsraamwerke is net 'n manier om dinge georganiseer te kry. As jy gaan om die mark te meet op 'n timebase dan moet jy al die pad af na die bosluise. Kaarte, tydsraamwerke, kandelaars, lyne ens - is net gemaak vir die oë van die wat sien. Die mark sal nie sy hande wys totdat die skuif reeds verby. Dit is die rede waarom handel is moeilik. Sy alles oor waarskynlikhede. In my tyd, terug in die 80's, jy moet net die helfte van 'n potlood (sonder gom) en 'n leë stuk papier. die res was aan jou. Daar is 'n balans van beheer tussen risiko en versigtigheid op die spel. Die goeie ding is dat jy volle beheer oor die risiko. Natuurlik as jy weet wat jy doen bestuur wyse. Maar as jy te versigtig dan jy is nie konsekwentheid het. Jy moet risiko's te neem, maar maak seker waar jou perke is. Probeer om verlore te vermy is die hoofrede waarom 'n soort van handelaars is basies by die beginpunt teen die einde van die maand. dis nie konsekwentheid dis 'n vermorsing van tyd. O nee. Ek grap net. Goed om te sien jy rondom Het my oë op (soos SI en SII). Aan diegene wat kan soek vir 'n manier om S / R sones sien. Nog 'n tip wat vir my gewerk het op vroeë dae. hoe om die quotturning pointsquot raaksien. in MT4 skakel die grafiek van kandelaar / bars te reël. Dit is 'n skoonmaker oog. soek vir diegene skerp quotVquots. Dis dit. trek die lyne. die skakelaar terug na jou voorkeur soort. O ja dis 'n goeie een Doc. Goeie ding oor lyn kaarte wat jy hoef te doen het met hierdie rooi-blou op en af ​​ding wat kandelaar / staaf toon Met ander woorde jy nie handel te dryf op jou tone. Hoe is jou pasiënte te behandel ya. O nee. Ek grap net. Goed om te sien jy rondom Het my oë op (soos SI en SII). Aan diegene wat kan soek vir 'n manier om S / R sones sien. Nog 'n tip wat vir my gewerk het op vroeë dae. hoe om die quotturning pointsquot raaksien. in MT4 skakel die grafiek van kandelaar / bars te reël. Dit is 'n skoonmaker oog. soek vir diegene skerp quotVquots. Dis dit. trek die lyne. die skakelaar terug na jou voorkeur soort. Probleem met dit is, kan jy dalk 'n tydperk van konsolidasie 'n baie sterk beweeg af te kry op 'n vlak en dan. Terwyl ek stem saam met jou dat die beste draaipunte is dié wat die minste tyd te spandeer op 'n vlak voor die draai, kan 'n sterk beweeg uit konsolidasie soms make-up vir die bevalling by 'n gebied te wees 'n goeie waarskynlikheid handel opstel wanneer die prys opbrengste tot op daardie vlak. Nog 'n ding wat by my opgekom dat wanneer ek sien twee gebiede gestapel naby aan mekaar, ek gewoonlik die een verste weg is die sterker vlak bv te neem, al is dit 'n vraag sone, 'n paar van die kopers is reeds deur sommige geneem verkopers op die onderste vlak, sodat wanneer dit kom by die vlak bo dit is daar minder kopers te kampe het. Ook, jou risiko beloning is beter met die verste vlak. Februarie: Dankie vir jou kommentaar, Ill neem hulle aan boord. Ons sien daarna uit om meer van jou wysheid. Ek dont kyk na 'n ander tyd. Presies wat ek voor my. Maak my handel eenvoudiger. Ek sê vir julle een ding, Theres geen manier om swakheid of krag wat 'n mite te meet. Die mark is bloot 'n kollektiewe gemoedstoestand en eerlik jy het geen idee op whats gaan volgende gebeur of jou volgende handel is nou eers suksesvol kan wees of nie. Selfs volume is mislei. Deel is net 'n groot lol. Ok wat van die hoek 'n normale tendens is 45, isnt dit miskien is dit die krag van die beweging wat oor 'n lang / kort verhoudings hoeveel pare optimaal te vermy ontbreek. 1 is swak. 2 is ok, maar wil nog baie meer. en dan hier kom die kokaïen man. Daar is 'n balans van beheer tussen risiko en versigtigheid op die spel. Die goeie ding is dat jy volle beheer oor die risiko. Natuurlik as jy weet wat jy doen bestuur wyse. Maar as jy te versigtig dan jy is nie konsekwentheid het. Jy moet risiko's te neem, maar maak seker waar jou perke is. Probeer om verlore te vermy is die hoofrede waarom 'n soort van handelaars is basies by die beginpunt teen die einde van die maand. dis nie konsekwentheid dis 'n vermorsing van tyd. Werk goed in 'n kort tyd 10sec na 1 min. Eerste jaar gelede het ek het probeer kort tyd scalping en eina nie gewerk ek het net koop wanneer skuif reeds gebeur het en te laat. Dan meer jare ek het probeer om met 'n lang tyd rame. Outch te dikwels bemark wegdraai en stop hitted. Dan stadig begin ek om wenkant, maar net 'n Liteň hou. Sowat 1 mot gelede stardet ek nou weer na baie jare lyk kort tye en scalping. en wow lyk sy werk nou. So as wil draaipunte leer dit kan draad om te lees naweek kom goeie tyd om te lees oor 3000 post wees. En besef dat kort tyd scalping is eintlik kort tyd slegs 'n paar uur per dag en gedoen. En moontlik tot groter risiko gebruik met gety 4 tot 6 tot stilstand kom en regtig begin om te groei rekening. Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte WebsiteCFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat te bereik. Trouens, daar is gereeld skerp verskille tussen hipotetiese prestasie resultate en die werklike resultate daarna deur 'n bepaalde handel program behaal. Hipotetiese handel nie finansiële risiko behels, en geen hipotetiese handel rekord kan heeltemal verantwoordelik is vir die impak van die finansiële risiko in werklike handel. Alle inligting op hierdie webwerf is vir opvoedkundige doeleindes alleenlik en is nie bedoel om finansiële advies te gee. Enige stellings oor winste of inkomste, hetsy uitdruklik of geïmpliseer, moenie 'n waarborg nie verteenwoordig. Jou werklike handel kan lei tot verliese as geen handel stelsel is gewaarborg. Jy aanvaar volle verantwoordelikheid vir jou dade, ambagte en wins of verlies, en stem in om die ontwikkelaars en handelaars van die RoboMiner, RoboMiner Pro, GapMagic, Forex Kantate, Forex Kantate III, Aussie strijder, Amerikaanse-Gridrunner, PipStrider, PipStrider II hou, PiopStrider III, Forex Prospector. GT-Shadow EAS, die EA-metgesel is en enige gemagtigde handelaars en verspreiders van hierdie inligting skadeloos in enige en alle maniere. Kopiereg afskrif 2009 - 2016 Forex goudmyn


No comments:

Post a Comment