Thursday, October 13, 2016

Japannese Kandelaars Amazon

As iemand jou vertel hulle het 'n 300 jaar oue geheim dat die potensiaal het om 'n groot rykdom bring ontbloot, sou jy luister as hulle die verborgenhede agter die geheim kan verduidelik sodat jy kan sowel gebaat sou u belangstel As hierdie geheim ten volle was verken op die internet en in opleiding CD's, sal jy Sluit aan by dié van julle wat betrokke is in die aandelemark. tegniese ontleding kan 'n bietjie van 'n raaisel wees. Jy navorsing en studie, nog jou ambagte net nie uiteindelik 'n baie suksesvolle. Hallo My naam is Steve Bigalow, en vir meer as 30 jaar, het ek gesoek na die Heilige Graal konsekwent belegging winste. Noem enige beleggingsfilosofie ooit swanger geword en ek het waarskynlik probeer om dit. Dan, 'n bietjie meer as 18 jaar gelede, het ek ontdek Japannese Kandelaars. Sedertdien het ek ontwikkel en verfyn tegnieke gebruik te maak van die Japannese Kandelaars om konsekwent te trek wins uit enige aard van die mark. Bull of beer, aandele, kommoditeite. of tulp bolle, nie die geval is dit saak. Al wat jy hoef te weet is hoe om die maklik-gesien seine die Japannese Kandelaars skep erken. Ek wil hê jy moet gereed te kry om uit te vind meer oor wat 300 jaar oud geheime van die Japannese Kandelaars en kandelaar handel kan jy dit voorsprong gee ons by die Kandelaar Trading Forum weet daar is ander wat na Japanese Kandelaars en kandelaar handel te leer, maar ons glo dit is die beste plek vir jou om te leer. Stephen W. Bigalow, bekende skrywer van: Winsgewende Kandelaar Trading Meer Info Ons missie by die Kandelaar Trading Forum is eenvoudig: Om 'n gemeenskap van die mees opgevoede, selfonderhoudend beleggers te bou in die wêreld met 'n gemeenskaplike band van die gebruik van die kuns en wetenskap Japannese Kandelaars om winsgewend handel te vind. Om dié doel te vervul, het ons hierdie webwerf gepak met honderde bladsye van kandelaar handel en kandelaar kartering inligting. Daarbenewens is ons voortdurend toe te voeg en opdatering sodat jy kan seker wees jy kry die opdrag en inligting wat jy nodig het. Of jy handel in aandele, kommoditeite of opsies, Japannese Kandelaars en kandelaar handel is vir jou, en ons is jou plek vir die Japannese Kandelaars Soos jy kan sien, is daar 'n magdom inligting oorgedra in Japannese Kandelaar seine. Gelukkig het oor agtien jaar van suksesvolle belegging die belangrike seine verminder tot twaalf. Hierdie 12 Groot Seine nie net produseer hoë waarskynlikheid handel situasies, of dag handel, swaai handel of langtermyn te belê. maar die begrip van die belegger sielkunde wat die seine gevorm kan 'n belegger om duidelik te verstaan ​​wat maak pryse beweeg. Die 12 Groot Seine Opvoedkundige pakket is die kern vir 'n suksesvolle belegging. Hoekom moet jy 'n lid van die kandelaar Trading Forum Jy sal blootgestel word aan die beste voorraad handel kandelaar seine vir die dag. Jy sal voorsien word met die beste nagevors kommoditeit en termynkontrakte handel beskikbaar is deur kandelaar ontleding. Jy sal leer hoekom die ambagte is aanbeveel, met behulp van nuwe kandelaar belê konsepte. Jy sal leer om die belegging sentiment agter elke sein op te spoor, die verskaffing van 'n kragtige insig in toekomstige prysbewegings. Jy sal saam met 'n steeds groeiende groep eendersdenkende kandelaar handel kundiges, elke dra hul individuele kennis en navorsing aan die Kandelaar Trading Forum. Jy kan inteken met die Kandelaar Trading Forum wetende dat nie net te doen wat ons wil om jou te leer die wysheid van die Japannese Kandelaars, maar ons wil u welkom in 'n gemeenskap van beleggers wat 'n 300 jaar oue ontdek geheime en was vaardig genoeg is om dit te maak hulle eie. Welkom by die Kandelaar Trading Forum en Japannese Kandelaars Nou weet jy die secretThere is letterlik duisende boeke oor tegniese ontleding daar buite. Uit te sorteer die werklik groot boeke van die res kan weke (of maande) te neem. Dit is waarom Johannes Murphy en die voor-op StockCharts hierdie boekwinkel geskep. Die. Ek is baie bly om die grand opening van ons nuwe aanlyn winkel, Die StockCharts winkel aan te kondig. Hier sal jy vind al die groot Tegniese Analise boeke en voorrade wat ons gehad het in ons ou winkel saam met baie van die nuwe. Japannese Kandelaar kartering tegnieke (2de Uitgawe) Japannese Kandelaar kartering tegnieke (Tweede uitgawe) deur Steve Nison Japannese Kandelaar kartering tegnieke, 2de Uitgawe, bied 'n in-diepte verduideliking van kandelaar plot en analise, oordra aan die leser, in maklik-om-te verstaan taal, die skrywers jaar praktiese ondervinding in hierdie toenemend gewilde en dinamiese benadering tot analise van die mark. Dit sluit honderde voorbeelde wat die aandele, termynkontrakte, vaste-inkomste, en valutamarkte span en wys hoe kandelaar kartering tegnieke gebruik kan word in byna enige mark. Dit is deeglik opgedateer in te sluit: - Nieu tegnieke en strategieë - die skrywers konsep van die Convergence (wanneer 'n reeks van seine konvergeer op 'n sone, dus verhoog die kanse vir 'n mark op sy beurt uit daardie gebied) Hierdie nuwe uitgawe verbreed die boeke fokus en al die nuwe opgedateer kaarte, en inligting oor verskeie nuwe gebiede soos dag handel en hoe kandelaar kartering gebruik kan word om opbrengste te verbeter en te help markrisiko te verminder. Dit sluit alles van die basiese beginsels, soos die bou van die kandelaars en die leer van die patrone, om gevorderde onderwerpe, soos die reëls van verskeie tegniese tegnieke. Hardcover: 320 bladsye Publisher: Prentice Hall Press 2nd Edition (30 Oktober 2001) Beskikbaarheid: In Stock - Gewoonlik skepe die volgende sake day. Stock Trading Books Hier is 'n paar van my gunsteling-beurs boeke: Trading vir 'n lewe is 'n wonderlike boek . Dit gaan in groot mate die beskrywing van die sielkunde van-beurs asook die besonderhede van hoe verskeie tegniese aanwysers geskep word en hoe om dit te gebruik. Sy beroemde Drie Screening metode beskryf in detail. Die gebruik van hierdie metode wat jy handel dryf 8220with die wind8221 en net koop aandele wat in 'n uptrend, wat tydelik terug getrek het. Jy don8217t koop dit dadelik op die trek terug, maar net koop wanneer hulle begin back-up. Hy verduidelik hoe jy outomaties kan vang aandele wat blaas af en gaan voort om hul termyn. Hy verduidelik ook breedvoerig hoe om tot stilstand kom om verliese te minimaliseer stel. Ek raai hierdie boek. Kyk daarna. Ek het onlangs gebruik sy metode en gevang 'n voorraad wat opgetrek het meer as 20 op een dag. Ja, ek was op die regte plek op die regte tyd, maar Alex8217s Drie skerm metode het my gehelp daar wees. - 8211 - In hierdie boek, The New te verkoop en verkoop Kort, Alex Elder verduidelik hoe jy kan voordeel trek uit 'n beermark en wins uit aandele wat kry 8220beaten up.8221 Om 'n kort video van Alex Ouderling gee 'n paar sinvolle wenke, boek sien af nadat jy op die foto van sy boek. NOTA: Vir idees oor hoe om te soek na aandele wat kandidate vir kortbroek, sien my artikel oor die skandering met behulp van Bollinger Bands. Die idee is om te kyk vir 8220Bearish Belt Holds8221 8212 'n unieke kers patroon wat 'n voorraad suggereer gaan laer. Dit is nog 'n nuttige boek my Alex ouderling. Hy help ons om die verskil tussen tendens volgende aanwysers en ossillators te verstaan. Hy gaan in detail oor hoe verskillende aanwysers en ossillators is caculated sodat ons 'n beter begrip van hoe dit werk. Hy beskryf in detail sy 8220Force Index.8221 Hy verduidelik hoe om kanale te gebruik om onderwaardeer en oorgewaardeerde aandele te vind. Hy verduidelik ook hoe om kanale te gebruik om graad ons handel. Ander idees sluit in: Die gebruik van 'n mark termometer om wins teikens. Hoe om te weet wanneer om ambagte en Reëls verlaat vir Kortbroek in Downtrends, kies wat om handel, besluit hoeveel aandele handel te dryf. Een ding wat ek don8217t soos oor Elder8217s boeke is dat hy doesn8217t gebruik kers vashou Charts, wat ek vind baie waardevol. Anders as dit ek raai Elder8217s boeke. Sy diatribe op georganiseer is 'n lesing wat ons almal nodig het. Hy stel 'n plan oor hoe om te organiseer en om meer foute te leer. Ek hou van sy verklaring: 8220Show my 'n georganiseerde handelaar en ek sal jou wys 'n suksesvolle trader.8221 Meester van Kandelaars, Steve Bigalow Steve Bigalow is 'n meester handelaar wat na dit reeds vir meer as 30 jaar. Hy die harde manier geleer. Hy het groot verliese terwyl hy kyk hoe sy aandele tenk. Maar dan ontdek hy Japannese Kandelaars en hy het begin om winsgewend handel te dryf. Hierdie boek, 'n hoë wins Kandelaar Patrone. is een van die hoogste gegradeerde boeke op Amazon. Om te hoor Steve live besoek sy webwerf, www. Candlestickforums. Donderdagaand by 20:00 vir 'n gratis webinar. Jy sal spesifieke voorraad optel vir die volgende dag en insigte te kry oor hoe hy gebruik kandelaars vir winsgewende handel: Laat 'n antwoord Kanselleer replyThere is letterlik duisende boeke oor tegniese ontleding daar buite. Uit te sorteer die werklik groot boeke van die res kan weke (of maande) te neem. Dit is waarom Johannes Murphy en die voor-op StockCharts hierdie boekwinkel geskep. Die. Ek is baie bly om die grand opening van ons nuwe aanlyn winkel, Die StockCharts winkel aan te kondig. Hier sal jy vind al die groot Tegniese Analise boeke en voorrade wat ons gehad het in ons ou winkel saam met baie van die nuwe. Japannese Kandelaar kartering tegnieke (2de Uitgawe) Japannese Kandelaar kartering tegnieke (Tweede uitgawe) deur Steve Nison Japannese Kandelaar kartering tegnieke, 2de Uitgawe, bied 'n in-diepte verduideliking van kandelaar plot en analise, oordra aan die leser, in maklik-om-te verstaan taal, die skrywers jaar praktiese ondervinding in hierdie toenemend gewilde en dinamiese benadering tot analise van die mark. Dit sluit honderde voorbeelde wat die aandele, termynkontrakte, vaste-inkomste, en valutamarkte span en wys hoe kandelaar kartering tegnieke gebruik kan word in byna enige mark. Dit is deeglik opgedateer in te sluit: - Nieu tegnieke en strategieë - die skrywers konsep van die Convergence (wanneer 'n reeks van seine konvergeer op 'n sone, dus verhoog die kanse vir 'n mark op sy beurt uit daardie gebied) Hierdie nuwe uitgawe verbreed die boeke fokus en al die nuwe opgedateer kaarte, en inligting oor verskeie nuwe gebiede soos dag handel en hoe kandelaar kartering gebruik kan word om opbrengste te verbeter en te help markrisiko te verminder. Dit sluit alles van die basiese beginsels, soos die bou van die kandelaars en die leer van die patrone, om gevorderde onderwerpe, soos die reëls van verskeie tegniese tegnieke. Hardcover: 320 bladsye Publisher: Prentice Hall Press 2nd Edition (30 Oktober 2001) Beskikbaarheid: In Stock - Gewoonlik skepe die volgende sake day. candlestick ontleding Welkom As jy graag meer inligting oor hoe om die markte te verhandel leer is, dan you8217ve te kom die regte plek. Beide die kommoditeite en Forex markte is fassinerend om handel te dryf, en dié wat ek skryf oor gereeld vir FXstreet, FXpros, Forex Ruimte en vele ander. So jy sal leer van iemand wat voltyds ambagte. O ja, en amper vergeet ek. Ek is ook 'n kenner bydraer tot FXstreet, so verstaan ​​die mark beter as die meeste. As you8217re ernstig besig om 'n beter handelaar, of dalk net begin, here8217s 'n paar hulpbronne te help om te begin. Jy kan nou volg al my nuutste mark voorspellings en analise oor te www. annacoulling As jy wil graag my handel nouer volg, waarom my nie aan te sluit in een van my gratis live opleiding kamers - kliek op die skakel om aan te sluit 8211 Ek sien uit daarna om te sien hoe jy daar 8211 met betrekking tot Anna Nou 'n no 1 Beste Verkoper: Internasionale buitelandse valuta Deel het die hoeksteen waarop my eie handel loopbaan is gebou was. Dit was waar ek begin het, en ek beskou myself as gelukkig om so te doen. Hoekom Omdat volume en prys is die enigste leidende aanwysers van toekomstige mark aktiwiteit. Baie handelaars nooit ontdek hul ongelooflike krag totdat it8217s te laat, in die vertroue op sloerende aanwysers, which823082308230lag die mark. Nou uiteindelik it8217s hier. In die boek wat jy sal die unieke benadering wat VPA, of Deel Prys Ontleding ontdek. Prys op it8217s eie is net dat 8211 'n prys. Deel op it8217s eie is net dat 8211 volume. Maar kombineer hulle saam, en net soos die toevoeging van salpeter, houtskool en swael, word hulle 'n plofbare mengsel. Jou kaarte sal heel letterlik ontplof in die lewe. Skielik sal jy die insig om die volgende mark skuif gelees het, voordat dit gebeur. Nou, met VPA jou handel sal stres vry en genotvolle geword. Hoekom Omdat jou handel besluite sal gebaseer wees op logika en gesonde verstand. Die insiders kan eenvoudig nie verberg mark aktiwiteit uit die oog. Al wat jy hoef te doen is te interpreteer die volume prys verhouding 8211 dan net volg hulle. En ja 8211 selfs in die kol forex mark. Hier is 'n paar van die wonderlike kommentaar wat ek het op die e-pos ontvang van kliënte wat die boek 8211 gekoop het Thank you so much 8211 Anna Ek wil baie dankie vir die verskaffing van kleinhandel handelaars met 'n wonderlike geskryf, pret om te lees, en baie slim boek . Ek het net klaar jou 'n Volledige Gids tot Deel Prys Ontleding en gevind dat dit besonder genotvolle en baie, baie insiggewend. Ek het kennis gemaak met 'n paar van hierdie konsepte voor (volume verspreiding analise), maar moet jou vertel dat jou styl en benadering is 'n baie makliker om te verstaan, en 'n baie makliker om werklik in die praktyk. Geagte Me Coulling, ek het jou boek op Amazon per toeval, nadat hy getik Trading behulp Deel Prys Ontleding. Het jy die boek hierdie week, en ek is reeds halfpad deur dit. Jou uiteensetting van die volume gedrag in die mark en hoe verskillende prys bars betrekking tot volume is fantasties. Dit is werklik 'n eye-opener. Ek het belangstelling in die Wyckoff benadering vir 'n rukkie, maar nog nie gevind nie iets so duidelik as jou book. Thanks vir die skryf van so 'n groot boek. En nou another82308230 As jy nuut is tot die wêreld van forex. dan is die volgende boek kan wees vir jou. Ek onthou hoe dit was toe ek die eerste keer begin en dit kan 'n verwarrende en komplekse mark te interpreteer. In die boek verduidelik ek die kragte wat die markte dryf, en die breë benaderings tot die ontleding van gedrag mark. Ek hoop dit sal die agtergrondkennis te verskaf om jou te help om 'n beter handelaar, as jy die wêreld van forex betree. Sukses vir baie handelaars bly 'n ontwykende droom, en terwyl die handel proses self is relatief eenvoudig en duidelik, die markte self beslis nie. Inderdaad van die vier beginsel markte, Forex is die mees komplekse van alles, en nog word bevorder as een wat jou eie persoonlike OTM-masjien kan wees. Niks kan verder van die waarheid, wat is die rede waarom baie aspirant handelaars uiteindelik misluk en óf opgee, of beweeg aan. Dit is 'n groot skande, as it8217s nie hulle skuld, en is bloot omdat niemand nog ooit verduidelik hoe die markte, en in die besonder, die forex mark, regtig werk. As dit bekend klink, dan is hierdie boek vir jou. Die forex mark is ver van eenvoudige, en die gereedskap en tegnieke wat jy nodig het om te oorleef en floreer is uiteenlopend. Baie ontluikende handelaars nader die wêreld van buitelandse valuta in 'n eendimensionele manier, hetsy in die aanneming van 'n enkele analitiese tegniek, of deur te aanvaar dat hierdie mark werk in isolasie aan al die ander. Beide is ewe gevaarlik. Die forex mark sit in die hart van die finansiële wêreld. Na alles, elke besluit deur elke spekulant, handelaar of belegger is oor een ding en een ding alleen 8211 geld. Die FX mark omhels elke aspek van risiko en opbrengs in finansiële terme, wat dan overlain met die politieke en sentrale bank manipulasie, al deel van hierdie wêreld. Om suksesvol te wees as 'n forex handelaar, moet jy jouself toe te rus met die gereedskap, die kennis en die tegnieke te neem op die groot magte het gewissel teen jou. Nader die forex mark met 'n ertjie shooter en jy sal net 'n ander slagoffer geword. Bewapen jouself met hierdie boek, en jy sal dan die forex wêreld, ten volle gemobiliseer met die toepaslike wapens, waarvan kennis en insig is die mees kragtige. En don8217t vergeet as die einde van die groot Jesse Livermore eenkeer gesê: 8220It die mark is ontwerp om die meeste van die mense te flous, die meeste van die tyd 8220 Binnekort 8211 op Amazon Kindle, en in paperback Forex vir beginners is 'n stap vir stap gids om jou te help om te begin in die opwindende wêreld van forex. Die boek lei jou deur die hand van verduidelikings van hoe en waarom ons 'n forex mark, hoe dit werk, en die meganika van die plasing van ambagte. Die verskillende analitiese benaderings word in detail verduidelik, saam met die begrip van die belangrikheid van volume en prys. Van daar, die boek beweeg op na die konsepte van marge en hefboom, handel planne verduidelik, te kwantifiseer risiko geldbestuur, en die posisie sizing. Dan, sy bring dit alles bymekaar, soos ons loop deur volledige ambagte saam, van begin tot einde, met 'n paar uitgewerkte voorbeelde. Ten slotte, die boek verduidelik sleutelelemente van die MT4 platform, en hoe om ambagte te plaas en te bestuur. Dwarsdeur die boek is daar honderde beelde en foto's, met 'n eenvoudige verduidelikings, om te help verduidelik alles, sodat jy sal leer vinnig 8.211 en niks is uitgelaat. As jy die volledige boek, van beginner tot die plasing van jou eerste handel, en alles tussenin wil, dan is dit die boek vir jou Die boek sal in die volgende paar weke op 'n baie spesiale promosie prys gepubliseer, so moet asseblief gryp jou kopie vinnig. Soos altyd 8211 dankie al soveel vir jou vriendelike kommentaar en terugvoer op my ander boeke. Ek kan jou nie sê hoe raak ek gewees het, en ek hoop dat jy geniet hierdie boek, soveel as die ander twee. Sodra beskikbaar it8217s, sal ek die skakel hier by te voeg. Alle beste wense baie dankie 8211 Anna een gedagte op ldquo Welkom rdquo Mohsen O. Jaghi sê: Liewe Anna, ek is 'n universiteit instrukteur onderrig van Engels letterkunde egter onlangs het belangstelling in goud belegging. Met min geld en 'n bietjie kennis wat ek verkry uit handel goud, want ek in 2011 begin het, ek dink ek moet meer advies. Die ervaring vir my, is kosteliker as wat ek nou, al is. Miskien, ek lyne verander en weer op dreef op onderrig, maar ek iets meer uitdagend nodig. Ek het my winste en verliese gehad. Ek veronderstel Forex dalk iets veeleisende en meer verliese word verwag as winste, dit wil sê my kennis is amper niks. Kan jy hou my regte naam en pos onbekende soos hierbo belowe en spreek my as 8216moreson8217 as die Britse mag uitspreek soos my naam Mohsen Ek sien uit na jou vriendelike antwoord, asseblief. Baie dankie. Moreson / Laat 'n antwoord Kanselleer antwoord


No comments:

Post a Comment